Lula.Cleaning – idealne narzędzie do usprawniania procesów sprzątania i zarządzania. Dla Członków PSWK czeka już specjalna oferta. Szukajcie w Panelu Członka TUTAJ
Lula na bieżąco odczytuje rezerwacje z zintegrowanych platform, utrzymując cały zespół na bieżąco. Aplikacja upraszcza komunikację między zarządcami nieruchomości a zespołami sprzątającymi, eliminując błędy i oszczędzając czas, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość usług.
Dodatkowo pozwala łatwo monitorować usterki, prowadzić rozliczenia i otrzymywać aktualne informacje o statusie każdej Twojej nieruchomości. Pożegnaj się z koniecznością korzystania z wielu komunikatorów, arkuszy kalkulacyjnych i list zadań.
Przechowuj wszystkie najważniejsze informacje o rezerwacjach w jednym miejscu i zarządzaj nimi wygodnie jednym kliknięciem! Uzyskaj dostęp do raportów wykonanych zadań, wynagrodzeń i zgłoszonych usterek, a także do widoku rezerwacji dzień po dniu. Łatwo synchronizuj swoje kalendarze i to w wielu językach.
Lista kluczowych funkcji
- Proste, ręczne lub automatyczne przydzielanie zadań sprzątania.
- Możliwość zaplanowania zadań sprzątania dla własnego zespołu lub zlecenia ich zewnętrznej firmie sprzątającej.
- Stała synchronizacja kalendarzy rezerwacji z różnych systemów.
- Zgłaszanie usterek oraz możliwość śledzenia procesu ich naprawy.
- Usprawniona komunikacja między zespołami sprzątającymi a managerami/gospodarzami z automatycznym tłumaczeniem wiadomości.
- Pozycje do pralni.
- Możliwość zdefiniowania własnych typów sprzątania.
- Możliwość ustawienia różnych stawek sprzątania.
- Natychmiastowe powiadomienia dostępne w różnych kanałach (push, e-mail, w aplikacji).
- Śledzenie rozliczeń i stawek sprzątania z pracownikami oraz wykonawcami.
- Galeria zdjęć (przed/po sprzątaniu, przegląd okresowy, wytyczne). Wgrane zdjęcia i inne formy plików mogą być udostępniane gościom lub właścicielom mieszkań.
- Listy kontrolne przypisane do lokalu lub danego zadania sprzątania.
- Różne role użytkowników: firmy sprzątające/zarządzające, managerowie, osoby sprzątające i konserwatorzy z odpowiednimi poziomami dostępu i widokami.
- Raporty wykonanych zadań, wynagrodzeń, usterek i ich napraw.
- Interfejs dostępny w ponad 20 językach.
Dlaczego warto wybrać Lula.Cleaning
- Oszczędza czas i redukuje koszty operacyjne.
- Gwarancja jakości dzięki listom kontrolnym i zdjęciom instruktażowym.
- Większa odpowiedzialność zespołu.
- Zastępuje wiele narzędzi (kalendarze, komunikatory, listy zadań, arkusze kalkulacyjne).
- Przyjazna dla urządzeń mobilnych i komputerów, dostępna jako aplikacja lub w przeglądarce.
- Wspiera firmy z lokalami w różnych miastach.
- Ochrona wrażliwych danych – synchronizowane są jedynie informacje o nieruchomościach i podstawowe dane rezerwacji, takie jak daty czy liczba gości.
- Bezproblemowa integracja.
Zajrzyj na www: https://lula.cleaning/en/